fredag 16 december 2011

Sista veckan som halvblind

Så är jag utan linser igen sedan i onsdags. Jobbar idag och på söndag, sedan är jag nog ledig fram till onsdag då jag opererar ögonen och direkt därefter åker hem till Frövi över jul och nyår. Har fått sällskap av Scruffy på tåget, kanske bäst att ha någon med sig.

Har också kommit på att jag har mitt batteri till båten ståendes i förrådet jag hyr för mina möbler. Det bör ju förmodligen underhållsladdas. Får nog bli en biltur och hämta hem batteriet och laddaren till Styrsö igen. Känns som att stora delar av mitt liv går ut på att transportera och bära runt på saker, men stark blir man åtminstone!

Så... Livet är ganska mycket tråkigare med glasögon och utan, ser fram emot den dagen man vaknar och ser världen skarpt och klart!

Skolan är även slut för denna termin, skrev sista tentan i Maskin B i tisdags. Håller tummarna för den!

Inga kommentarer: