fredag 3 februari 2012

Bruce!


Bruce Springsteen - I'm going down


Listar lite uppdateringar i livet
Den 27 juli ska jag och Lollo gå på Springsteen på Ullevi. Blir nog riktigt riktigt grymt! Längtar redan! Ovan har ni den bästa låt han någonsin gjort, åtminstone i mina öron.

Idag har jag haft en nyttig dag. Plockat undan lite skräp hemma, satt in en massa papper i mina pärmar, tvättat sängkläder, handlat (fiskpinnar, potatis och kyckling), läst Aftonbladet. Och så har jag sytt i ny dragkedja i Trindelns dynöverdrag och fyllt i alla arbetade timmar i arbetsgivarintyget. Ibland behövs såna dagar!

Och det fina vädret bara fortsätter, har väl pågått i ett par veckor nu? Jag klagar inte!
Imorrn ska jag springa en sväng i spåret, sedan jobba lite då vi fått en körning på kvällen och natten.

Träningen har också kommit igång på allvar, jag och Niklas tränar 3 gånger i veckan sedan början på januari. Härligt att känna sig lite starkare.

Skolan är så gott som avslutad, skriver bara en tenta den 14 februari sedan är Maskinbefäl klass 7 avklarad. Och så har jag en tenta i Kalmar den 20 februari också, för Fartygsbefäl.

Och på måndag är det båtmässa i Göteborg! :)

Inga kommentarer: