onsdag 2 maj 2012

Antennsladd

Nu väntar jag bara på en antennsladd på tio meter eftersom antennkabeln sitter helt fel. Sedan ska jag allt slänga ut några bilder på lägenheten, med en önskan om överseende då jag ännu inte har varken gardiner i fönstren eller dukar på borden. Tids nog!

Idag var jag förbi förrådet och tömde det sista. Så nu slipper jag den utgiften om 1500 riksdaler per månad - sköööönt! Sedan var jag och Janne ute vid min båt på Björkö och grejsade med bottengenonföringen. Han är snäll han! Sedan städade jag lite i båten och åkte en sväng till Biltema. Köpte en rörstump och ett lysrör till mitt kök. Därefter blev det fyra timmars jobb med slipning av Lyrön i solen. Imorgon är det jobb från morgon till kväll med körningar i ytterligare sol. Härligt!

På Styrsö grillas det för fullt och folk klipper gräset. Känns som sommar redan!

Några bilder från Donsö som det spg ut ikväll den 2 maj. Fint är det minsann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man gör så gott en kan....

Janne-seglare