tisdag 7 september 2010

Man hinner mycket på ett år...

Ja det gör man sannerligen. Man hinner bli hopplöst djupt förälskad. Man hinner hoppas, tro, älska för att sedan få hjärtat krossat. Dessutom finns i mitt liv två personer som fortfarande älskar MIG, men som jag har kommit över, samt en person som jag VILL bli kär i, men de rätta känslorna och pirret inte finns där för. Kärlekslivet är upp och ner kan man säga! ONT gör det! Det trodde jag inte... Att jag var så svag när det väl gällde. Så det är så HÄR det känns? Vad ska jag göra nu? Har bara lust att gå under jord.

Tur att jag har lite framtidsplaner och mål iallefall. Och finfina vänner jag kan prata med :)

Imorgon kommer Niklas till mig så ska vi laga egen sushi :) På torsdag ska jag träffa styrman Peter med Corvetten och kanske grilla lite, och på fredag ska jag till Säve och titta lite. Helgen Frövi kanske? Ingen lust att vara hemma ensam i helgen och bli påmind om allt jobbigt.

"...if all you're told was turned to gold
If all you dreamed was new,
Imagine sky high above
In Caribbean blue..."




Inga kommentarer: