fredag 5 april 2013

Dagarna

Dagarna går som vanligt otroligt fort denna underbara årstid. Man hinner knappt med att njuta av allt!
Nu börjar snön smälta delvis både i spåret och på Fröjevi. Dock fortfarande lerigt och isigt... Men det går framåt! Var ute lite idag och kände efter ett tag att jag inte riktigt ville sluta springa, har aldrig hänt förr. Tyckte också att jag sprang i mitt vanliga lugna tempo, men visade sig när jag kom hem och kollade telefonen att jag legat på minst 1 km/h över min normala hastighet. Kanske lite vårglädje i benen?!

Lillbilens hjul är nu äntligen täta mellan däck och fälg så nu slipper man pumpa dem. Tack Frövi bil & kaross. Tvättad blev den också i solen, tror den gillade det. Och pappa har fått tillbaka sin skräddarsydda handgjorda aluminiumtank till min hoj, som varit på lackering. Så nu kan man snart komma ut på premiärtur med den också! Härligt är det!









Inga kommentarer: