söndag 29 april 2012

Det tar sig

Flyttat nu, med massa hjälp av Hans och hans flakmoped, Lisa och hennes golfbil, bärhjälp vid förrådet av Janne, Carro och Fredrik, Martin och hans båt Ärlan, flytthjälp av Peter ute på Styrsö, och så Henrik som lånat ut firmabilen ibland. Nu gäller det bara att sortera alla prylar, usch så jobbigt! Nya sängen är återigen hopskruvad, jättefin är den. Får lägga ut lite bilder när jag kommit iordning. Flyttstädat gamla stugan har jag gjort också, skönt att ha det gjort.

Jobbat idag på kaféet, blir jobb där hela helgen. Och nästa vecka. Har nästan jobbat varje dag sen jag kom hem, fint det!

Idag har jag även försökt lokalisera min nya brevlåda utan framgång, finns flera lådor utan namn. Frågan är om man bara kan ta en och skriva sitt namn på?!

Så här fint var det på Tången ikväll. Visst sjutton är det värmen som kommer nu?

Inga kommentarer: